4. dubna 2016
 | 
Foto: Under Armour
Dokonalý zadeček za pár týdnů!

Stačí, když se třikrát týdně napružíte touto kombinací cviků a posílíte všechny svaly svého pozadí. Dejte si cvičení ve třech sadách.

Visutý most
– Lehněte si na záda a ruce položte podél těla, dlaněmi dolů. Pokrčte pravou nohu a chodidlo zapřete o podložku. Propněte levou nohu a zvedněte ji.

– Zatněte hýždě a pomalu zvedejte pánev, dokud není v jedné přímce se stehnem pravé nohy. Zdvih zopakujte dvacetkrát a pak vystřídejte nohy.

Zlepšovák: Při posledním opakování vydržte v pozici  dvacet sekund. Hýždě tak maximálně posílíte.

Postranní úmysly
– Lehněte si na pravý bok a zapřete se o předloktí. Pravou nohu pokrčte a zanožte. Levou nohu také pokrčte, ale zároveň ji zvedněte v jedné linii s bokem.

– Zatněte hýždě, levou nohu propněte a držte rovnoběžně s podlahou. Po dvaceti opakováních vyměňte strany.

Zlepšovák: Na kotník zvednuté nohy pověste pásek se závažím.

Stoupačky
– Levou nohu zapřete o stoličku nebo schod. Pravou nohu široce zanožte a odlepte patu od země.

– Zvedejte se na levé noze, dokud nejsou obě stejně vysoko. Pravá přitom zůstává lehce zanožená. Opět dvacetkrát zopakujte a vystřídejte.

Zlepšovák: Do druhé pozice přecházejte velmi pomalu. Tím svému pozadí naložíte větší zátěž.