20. dubna 2017
 | 
Foto: Shutterstock.com
Existuje jednoduchý cvik, díky kterému si zesílíte orgasmus.

Cvik, který se jmenuje po svém objeviteli, jímž je americký fyzioterapeut Kegel, se zaměřuje na svaly pánevního dna. Jeho pravidelným praktikováním prokrvíte a zpevníte svaly, na které se upíná spousta vnitřních orgánů, a zároveň si pojistíte zvýšenou vzrušivost při sexu. A nejlepší na celém cviku je, že ho můžete provozovat kdekoli, kdykoli a nikdo si toho ani nevšimne.

Manévr slasti

Provedení Kegelova cviku spočívá v zatínání a uvolňování pánevních svalů. Ty samovolně aktivujete, když potřebujete na malou a toaleta se zrovna nenachází v dosahu. Vypracované pánevní svaly mají i jednu další výhodu: zaručí, prohloubí a prodlouží vám orgasmus pokaždé, když se o něj pokusíte. Posilováním jakéhokoli svalu zvyšujete prokrvenost celé přilehlé oblasti. Ani vagina a klitoris nejsou výjimkou. Posílením pánevního dna zvýšíte průtok krve genitáliemi a mnohem rychleji se roztoužíte.

Cvičte při práci

Než odstartujete intimní posilování, ujistěte se, že zatínáte správné svaly. Proto až půjdete na malou, pokuste se zastavovat moč a zase ji pouštět, aniž zatnete zadek, stehna nebo břišní svaly. Pokud dokážete zcela uvolněná ovlivňovat tok tekutiny, našla jste ty správné svěrače. Teď už stačí pravidelně zadržovat moč na deset sekund a pak sevření uvolnit. Jste-li si jistá, že posilovat zvládnete i nasucho, zkuste zatínat slastné hlubiny i mimo mísu. Postupně se pusťte do Kegelových cviků třikrát denně po deseti až dvaceti opakováních, při nichž stáhnete pánevní dno na deset až dvacet vteřin. Cvičit můžete v autobuse na cestě do práce, když čekáte u pokladny na zaplacení nákupu, než vám naskočí počítač nebo třeba když si dáváte přestávku v práci.