Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsme představili novou přírodní značku blogerkám

  9:00aktualizováno  21. března 2019 8:18 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Minulý týden se sešly blogerky v nádherných prostorách Artiséme na představení značky Source Essentielle od L’Oréal Professionnel, která nedělá kompromisy mezi přírodním původem a účinkem. Přírodní krása není jen trendem, ale životním stylem. Nyní je čas seznámit se značkou i vás! Kromě toho vám ukážeme, co bylo pro blogerky nachystané a jak si celý event užily.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Jak jsme představili novou přírodní značku blogerkám

| foto: Věra KřeháčkováBauer Media

Source Essentielle je nová profesionální vlasová péče od L’Oréal Professionnel, která je ekologická od počátku výroby a důsledně se řídí závazky udržitelnosti. Vrací se k přirozenosti, a proto obsahuje minimální počet různých ingrediencí, které jsou esenciální a účinné. Přírodní ingredience jsou získané ekologickou cestou včetně květů a lahvičky šamponu jsou navrženy pro minimální dopad na naši planetu. Přírodní vlasová péče se zaměřuje na udržitelnost na všech úrovních! Šampon Source Essentielle má typicky hranatý tvar, který pojme maximální množství produktu s minimálním dopadem na planetu a zároveň optimalizuje využití prostoru při přepravě. Tím, že se vlasové péče snadněji přepravuje, omezuje potřebu transportu, tudíž snižuje uhlíkovou stopu.



 

Každý šampon lze doplnit v salonu u šamponového baru až tři krát. Tento proces minimalizuje spotřebu plastů a chrání životní prostředí. Přímo na místě si blogerky mohly doplňovací bar na šampony vyzkoušet a produktová manažerka Emese Köteles je seznámila se značkou Source Essentielle a prozradila své vychytávky. Tato péče zahrnuje celkem čtyři řady, Daily, Nouristhing, Radiance a Delicate, které se postarají o všechny potřeby vlasů. Zanechá vlasy krásně lesklé a hebké na dotek.



Dále byl pro blogerky připraven workshop, na kterém si z přírodních surovin vyrobily adventní věnce. Vedla je Monika Chmelářová, která si v roce 2012 založila blog Vintagelover.cz, který se zaměřuje na interiéry, DIY, design, zahrady, květinové dekorace a svatby. Její inspirací je skandinávský design a vintage věci. Miluje francouzské a anglické zahrady. Jejím velkým koníčkem je renovace starých věcí a štětec i barva jí nejsou cizí.



Nechybělo ani výborné občerstvení od firmy Caterinc, která boří mýty o veganství a překvapuje novými, plnými chutěmi mezinárodní gastronomie. Řídí se heslem: ,,Minimum Waste, Maximum Taste“.



Celý event jsme pořádali v nádherných prostorách nového obchodu s českým designem Artiséme. Galerijní prostor není chladný a bílý, ale spíše romantický, s drobnými nedokonalostmi, jež jen podtrhují celkovou krásu místa.



 Pokud značku chcete vyzkoušet a nechat si doplnit svou prázdnou lahvičku od šamponu, stačí si vyhledat váš salon na stránkách www.salon-expert.cz. Tam si jednoduše vyfiltrujete salony ve svém okolí, které nabízí Source Essentielle!

Autor:
  • Nejčtenější

Brno má první chirurgický robotický systém Versius v České republice.

Komerční sdělení Lékaři brněnské soukromé nemocnice SurGal Clinic začali jako první v České republice využívat robotický chirurgický...

Pojišťovna úspěšně propojuje osobní kontakt a digitální služby

Komerční sdělení Generali Česká pojišťovna se dlouhodobě etabluje jako klientsky nejdostupnější pojišťovna a klade důraz na to být pro...

O Magic Cup: Křižovatka naděje a talentu ve FIFA E-sportu

Komerční sdělení O Magic Cup, největší amatérský turnaj ve FIFA fotbale, slaví úspěšné zakončení třetího ročníku, v němž se zasloužil o...

Chrášťany u Prahy v bublině dezinformací a plné negativních emocí

Komerční sdělení Vypjatá a emotivní situace kolem realizace casina v Chrášťanech u Prahy je nepřehledná a plná dezinformací. K tématu se...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Kolagen, opravdová pomoc, nebo další podvod?

Komerční sdělení Kolagen? Reklama na každém kroku. Také si pokládáte otázku, proč to tak je? Skutečně funguje, nebo je to další chyták...

Ultimátní letní brigáda, nespočet zážitků na celý život

Komerční sdělení Čtyři týdny cestování po celém světě, 10 000 euro a sdílení cestovatelských tipů a triků prostřednictvím sociálních...

Jaro klepe na dveře a s ním přichází čas na nové zážitky

Komerční sdělení Starbucks proto přináší novou nabídku osvěžujících ledových nápojů s názvem Iced Oat Shaken Espresso. Užijte si tyto...

Máte časté zažívací potíže?

Komerční sdělení Udělejte si test a zatočte s nesnášenlivostí na laktózu.

Největší světové popové hity v jedinečné koncertní show

Komerční sdělení Užijte si neopakovatelnou koncertní show a vychutnejte si ty největší a nejslavnější popové hity hvězd jako jsou...

Náhle zemřel zpěvák Maxim Turbulenc Daniel Vali, bylo mu 53 let

Ve věku 53 let zemřel zpěvák skupiny Maxim Turbulenc Daniel Vali. Letos by se svou kapelou oslavil 30 let na scéně....

Vykrojené trikoty budí emoce. Olympijská kolekce Nike je prý sexistická

Velkou kritiku vyvolala kolekce, kterou pro olympijský tým amerických atletek navrhla značka Nike. Pozornost vzbudily...

Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?

V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by použil tester, nebo...

Charlotte spí na Hlaváku mezi feťáky, dluží spoustě lidí, říká matka Štikové

Charlotte Štiková (27) před rokem oznámila, že zhubla šedesát kilo. Na aktuálních fotkách, které sdílela na Instagramu...

Ve StarDance zatančí Vondráčková, Paulová, hvězda Kukaček i mistryně světa

Tuzemská verze celosvětově mimořádně úspěšné soutěže StarDance britské veřejnoprávní televizní společnosti BBC se už na...