12. září 2018
 | 
Foto: Shutterstock.com
Tohle potřebujeme vědět všechny!

Zázraky přes noc se dějí jen ve filmech, zkusme začít malými krůčky. Buďme maximálně efektivní a využijme každé volné chvíle. Naše tělo nám bude vděčné, že o něj pečujeme, mysl si odpočine od každodenních starostí a povinností a my načerpáme energii a s chutí se pustíme do zdolání dalších úkolů.

Dostatek vody!

Nejdůležitější ze všeho je dodržovat pitný režim. Domněnka, že pokud budeme méně pít, tak pocení omezíme, je mylná. Potit se budeme pořád stejně, a navíc hrozí dehydratace. Obzvláště v teplých dnech je třeba myslet na to, abychom měli dostatečný příjem tekutin. Nejlepší je mít stále na očích lahev s vodou, díky tomu nebudeme na pití zapomínat.

Vhodné potraviny

Nejen pitným režimem můžeme dosáhnout toho, abychom měli v těle dostatek vody. Doporučuje se do jídelníčku zařadit také potraviny bohaté na vodu. Ty není v tomto období těžké sehnat. Vhodné jsou melouny, jahody, listový salát, okurky, cukety nebo třeba rajčata. Možností je mnoho. Jezte zeleninové a ovocné saláty, tělu tak dodáte nejen vodu, ale i vitamíny. Do jídelníčku se také doporučuje zařadit ořechy a libové maso.

Už žádné koláče

Pokud chceme být okouzlující a dobře se cítit, pak naprostým základem je i dodržování hygieny. Ani s postavou 90-60-90 si nebudete připadat jako sexbomba, pokud budete mít na tričku velké koláče od potu. Do kabelky si proto přibalte kvalitní antiperspirant. Náš tip: Rexona Pink Blush, vydrží až neuvěřitelných 48 hodin, má krásnou květinovou vůni, která se při pohybu zvýraňuje, zároveň je šetrný k citlivé pokožce podpaží, protože neobsahuje alkohol.