Modelka z obálek časopisu Vogue a jeden z andílků Victoria’s Secret propůjčil svoji tvář nové reklamní kampani. Ženská, něžná, elegantní a úspěšná žena – osobnost Daniely Peštové ideálně odráží temperament španělské značky, jež dobývá šperkařský svět.
Daniela Peštová je českou modelkou, objevenou modelingovou agenturou ve věku 19 let. Po vítězství v modelingové soutěži se odstěhovala do New Yorku, kde odstartovala její kariéra. Začala se objevovat na obálkách prestižních časopisů jako Vogue, GQ, Marie Claire, Cosmopolitan, Glamour, Elle, a jiných. Pracovala také pro značky Dior, Armani, Givenchy, L’Oréal a mnoho dalších…
Mezinárodní španělská šperkařská značka se stává novou výzvou v kariéře Daniely Pešové.
Značka Tous vytváří téměř 100 let šperky pro ženy, které cení nejvyšší kvalitu a jedinečný design na každou příležitost. Inovativní, moderní, vyrobené ze zlata, stříbra, drahokamů, diamantů a perel – šperky Tous podtrhnou individuální styl a image každé ženy.
V kolekci doplňků navržené španělskými designery je použitá nejkvalitnější kůže a látky, které jsou zárukou nejvyšší kvality výrobků nabízených zákazníkovi. Ženskost, elegance a individuální styl jsou společnými rysy značky Tous a Daniely Peštové.
Daniela Peštová se poprvé představí jako nová ambasadorka značky v kampani, která zahrnuje fotografie a video zachycující jeden den ze života známé supermodelky: