Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
Základ každého líčení je ideální make-up. Make-up Teint Idole Ultra Wear od Lancôme zdokonaluje vzhled pleti a hodí se pro každodenní líčení. Díky složení, které vás nikdy nezradí, můžete prožívat život skutečně naplno.
,,Make-up dělá zázraky. Nesuší, nemastí, vsákne hned a je přirozený.“ takhle ohodnotila produkt Zuzana Stráská na svém Instagramu.
Na make-up Teint Idole Ultra Wear doslova nedá dopustit!
I vy si nyní můžete užít tento luxus. Soutěžte na yours.jenprozeny.cz/soutez. Každý uplynulý týden vybíráme ze všech došlých soutěžních příspěvků výherkyně, které získají jeden z produktů make-upové rutiny Teint Idol Ultra Wear Lifeproof od Lancôme.