Minulé léto bylo ve znamení olejů: byly v přípravcích pleť, na vlasy, na tělo, dokonce i v dekorativní kosmetice. Tolik oblíbené oleje na rty nebo neviditelné opalovací oleje teď však vytlačily chytré "vodičky".
Líčení, které splyne s pletí
Vodní produkty na líčení mají už delší historii. S evergreenovým produktem jsme se už před několika lety mohli setkat u san franciské značky Benefit u multifunkčního produktu: růžové vodičky na rty a tváře Benetint. Byla původně vymyšlená pro striptérky, které si jí barvily bradavky. Jenže tento produkt učaroval světové vizážisty - s růžovou, voděodolnou vodičkou vykouzili snadno nádherné, přirozeně růžové tváře i rty. Vodní textura totiž krásně splývá s pletí a je vnímána a spojována s lehkostí a čistotou. Proto teď například přišla na trh značka Clarins s vodičkou na rty Water Lip Stain nebo Elizabeth Arden s vodní tvářenkou.
Osvěžující péče
Na vodní bázi jsou založené také mnohé pečující přípravky. Voda totiž souvisí s hydratací a svěžestí. Oblíbené jsou pečující lotiony, hydratační spreje, lehké hydratační krémy s tající vodní texturou, která na pleti přímo taje. I když se to možná na první pohled nezdá, není hydratace výsadou jen mladé pleti, ale potřebuji ji i stárnoucí pleť - když má totiž pokožka dostatek vody, je vypnutá a bez vrásek.
Bronz bez zatížení
Tuto sezónu jsou také velkým hitem samoopalovací "vody". Jsou lehké, přirozené a můžete je používat hned, než vyrazíte ven. Nemastí, nezatěžují pokožku. U nás je můžete zakoupit například u značky Chanel nebo u přírodní značky Eco by Sonya. Stejný trend je také v opalování. Nikdo už nechce mastnou, pokožku. Dnešní zákazníci jsou aktivní a stále v pohybu. Opalovací vody jim tedy dávají pocit lehkosti, avšak vysoké ochrany před škodlivým a předčasným stárnutím způsobujícím UV zářením.