30. dubna 2018
 | 
Foto: Shutterstock.com, achiv značek
Někdy se den prostě protáhne do rána. Jak napravit nedostatek spánku, aby to na vás nikdo nepoznal?

Dopřejte si vitamínový koktejl

Jste tak unavená! Tělo proto po ránu potřebuje rychlou vzpruhu. Nejprve vypijte sklenici teplé vody s citrónem – dodá tělu vitamíny a také nastaruje organismus a zrychlí zažívání. Pak, jako snídani, doporučujeme smoothie plné ovoce i zeleniny – kiwi, jablka, jahody, borůvky, špenátové listy a přidat tam můžete i zelený ječmen nebo rozemletý zelený čaj matcha, který je skvělý na rychlé dodání zdravé energii. Abyste po smoothie hned neměli hlad, před mixováním si do ovoce přidejte i lžící ovesných nebo špaldových vloček.

Čistěte

Pleť se po ránu potřebuje zbavit všech toxinů, mazu a dalších látek, které na ní přes noc ( i když jste nespala) ulpěly. Skvělá na ranní čištění je houbička konjac. Je vyrobená z asijské houby a pouze s vodou dokáže obličej jemně promasírovat, vyčistit do hloubky a také rozjasnit. Pleť pak lépe bude přijímat následnou péči.

SOS vzpruha

Z nedostatku spánku je pleť dehydrovaná. Výborně ji osvěží a dodají zdravý vzhled hydratační spreje, které je dobré použít po vyčištění pleti, ještě před aplikací krému. Vybírat si můžete buď termální vody – ty jsou určené hlavně pro citlivou pleť, kterou zklidní, ale také misty s vitamíny a dalšími výživními a rozjasňujícími látkami. Můžete je pak použít i přes make- up – kdykoliv během dne, když cítíte, že vaše pleť je vysušená a potřebuje rozjasnit.

Vsaďte na vodu

Přes den opravdu hodně a pravidelně pijte. Tělo se s nedostakem spánku musí vyrovnat a dobrou hydratací snadněji vyloučíte škodlivé látky z těla. Stejně tak vodu potřebuje i pleť. Pokud máte čas, dopřejte si hydratační masku a po ní pak použijte hydratační krém. Vody v tomto případě není nikdy dost. Skvělé jsou krémy, které mají svěží, gelovou texturu.