21. března 2017
 | 
Foto: Shutterstock
Máme pár geniálních triků ke štíhlejšímu, zdravějšímu a energií nabitému Já.

Je velmi jednoduché propadnout hromadné ideji posiloven.

Jistě, všichni ve vašem okolí chodí do fitka, kde si div nevypotí duši, dřou se a hekají, ale mají pak pěkné a pevné tělo. Přestože možná nejste úplně typ člověka, který by si dobrovolně něco podobného vybral, přidáte se k davu. Něco na tom přece musí být… Určitě je, ale uvědomte si, že co funguje kolegyni, nemusí fungovat zrovna vám. Každý máme jinou výdrž, vitalitu, dynamiku a naladění. Vyberte si takový typ fitness, který bude rezonovat s vaším založením.

Vědomý pohyb je velmi efektivní

Můžete se „jen“ hýbat a pravděpodobně tím tělu uděláte radost. Ale když spojíte pohyby s dechem a soustředěním se na tělo, výsledek bude fantastický! Koncentraci a uvědomění si vlastního těla a pohybu můžete skvěle natrénovat na lekcích pilates. Právě pilates nás učí soustředit se a uvědomovat si tu část těla, kterou procvičujeme. Být v přítomnosti, být se svalem, o který jde. Kam jde pozornost, tam jde energie – to je jednoduchý zákon. Když ho pochopíte, nemusíte se pak hodiny nevědomě hýbat, ale stačí vám pár soustředěných minut, aby byl efekt markantnější.