19. ledna 2017
 | 
Foto: Shutterstock
Vědci potvrzují, že bezesporu nejmocnější účinek pro lepší naladění má pohyb.

Takže jestli se na vás valí toxické myšlenky, sportujte, a to podle toho, jak se zrovna cítíte:

Začnete s jógou
Proč?
Jogínské pozice snižují adrenalin a další stresové hormony, zatímco zvyšují hodnoty pověstného hormonu štěstí serotoninu. Výsledek? Váš vnitřní pokoj. Jóga ovlivňuje vaše myšlenky a může pozitivně proměnit i váš životní postoj. Přestanete se trápit s problémy, které nezměníte.

Zkuste box
Proč?
Úder na boxovací pytel podporuje tvorbu endorfinů, hormonů štěstí. Navíc zahání stres na ústup a umožňuje vám přemoct frustraci a vztek. Představte si, že pytel je vším, co vám způsobuje stresovou zátěž a předstírejte, že s každým úderem nepřítel ustupuje. Anebo si prostě vybavte obličej člověka, který vás štve. Zní to sice otřepaně, ale funguje to.

Objevte posilovací trénink
Proč?
Kruhový trénink v posilovně zvyšuje sebejistotu, protože dovoluje nejen najít pravidelný režim, ale také sledovat pokroky, co se týče kondice i vašeho vzhledu. Sotva zpevníte tělo a zahlédnete se v zrcadle, vaše sebedůvěra vystřelí vzhůru jako ohňostroj!