12. ledna 2017
 | 
Foto: Shutterstock
Nechceme vás děsit, ale je nejvyšší čas zbavit se povánočních kil navíc!

Dvakrát týdně cvičte, dvakrát si zatancujte a jste vysněnému ideálu na dosah!

Postelový dřep

Postavte se kousek od postele. Levou nohu zanožte, chodidlo zdvihněte a zaklesněte za okraj pohovky. Levé koleno pokrčte. Pomalu klesejte jako do dřepu a pokrčujte zatíženou pravou nohu, záda držte stále rovná. Zastavte pohyb, jakmile bude vaše pravé stehno vodorovně s podlahou, následně se silou zvedejte přes pravou nohu až do stoje na pravé špičce. Cvik zopakujte patnáctkrát až dvacetkrát, potom si vyměňte strany. Dokončete dvě série na každé noze.

Chtějte větší zátěž: Čím více snížíte své těžiště, tím účinněji modelujete pozadí. Dbejte, abyste při pohybu vzhůru zapojila i patu.

Náruč bohyně

Zaujměte výchozí pozici jako při kliku s dlaněmi pod rameny. Zdvihněte propnutou levou paži ke stropu a levou nohu. Pokračujte v rotaci a levou nohou překročte pravou, hruď přitom otevřete směrem vzhůru, rovnováhu udržujte pravou polovinou těla. Vraťte se do výchozí pozice. Cvik opakujte patnáct až dvacetkrát, potom procvičte druhou stranu. Udělejte dvakrát dva sety.

Výhoda: Protahujete se od hlavy k patě a zároveň posilujete svaly celého těla.