6. října 2016
 | 
Foto: Shutterstock
I když máme období krátkých sukní a šortek už za sebou, pořád si vaše nožky zaslouží tu nejlepší péči.

Vaše tělo potřebuje stát na pevných základech. Pokud ale nohy úpí pod nářkem povolených svalů, všechny tukové přebytky proudí právě k nim. Proto nasaďte dvakrát týdně tuto sadu cviků a máte vyhráno!

Ladný výšvih

– Postavte se před pevnou židli a pravé chodidlo položte na sedadlo.
– Zatněte svaly na pravém stehnu. S výdechem přeneste váhu na pravé chodidlo a postavte se na něj.
– Levou nohu nepokládejte na židli.
– Vraťte se do výchozí pozice a dvacetkrát cvik zopakujte.

Něžný podřep

– Postavte se do stoje mírně rozkročného a dejte ruce v bok.
– Proveďte výpad pravou nohou vpřed.
– Před dopadem vytočte ven pravé chodidlo, levé koleno by mělo skončit pár centimetrů nad zemí.
– Zatněte pravé stehno a pomalu se vracejte do výchozí pozice. Zopakujte dvacetkrát a vyměňte strany.

Míčová hra

– Lehněte si na záda a paty zapřete o velký míč.
– Tlačte patami do míče, podsaďte pánev a zatněte hýžďové svaly.
– Pomalu zvedejte boky a přibližujte se patami s míčem k hýždím.
– V krajní poloze zastavte.
– Chvíli vydržte, pak pomalu napínejte nohy a vracejte se.