29. srpna 2016
 | 
Společně představují novou kampaň ‘Kreativita zdokonaluje klasiku.

NESCAFÉ® Dolce Gusto®, nekonvenční prémiový systém pro přípravu kávy, dnes oznámil spuštění své nové globální kampaně „Creativity Reinvents The Classics“, ve které vystupuje will.i.am, slavný hudebník a držitel GRAMMY.  

Nová kampaň oslavuje schopnost tvůrčího ducha vytvářet vskutku jedinečné hodnoty, a to prostřednictvím paralely mezi kreativitou tvorby hudby a přípravy kávy.
„Srdcem“ kampaně je energický a dynamický spot v němž vystupuje světová superstar will.i.am a značka NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Režie se ujala dvě slavná jména z filmové branže: Diego Contreras a Salomon Ligthelm.

Ve spotu will.i.am aranžuje svoji vlastní verzi kultovního hitu (Sittin‘ On) The Dock of the Bay od Otise Reddinga. Tento záběr se střídá s pohledem na systém NESCAFÉ® Dolce Gusto®, který transformuje obyčejný šálek kávy na jedinečný kávový prožitek.

Jak říká i sám will.i.am: „Není nic kreativnějšího, než zdokonalovat klasiku.“

Kromě krátkého reklamního videa nabízí kampaň lidem možnost skutečně poznat samotnou podstatu značky prostřednictvím společného rozhovoru s will.i.amem a Olou Perssonem, baristou NESCAFÉ® Dolce Gusto®. V tomto rozhovoru obě hvězdy svého oboru vysvětlují, jak přetvářejí klasiku, do které vnášejí svůj originální tvůrčí podpis.

Milovníci kávy se vždycky snaží najít tu nejlepší kvalitu i styl přípravy a konzumace svého oblíbeného nápoje. Kampaň „Kreativita zdokonaluje klasiku“ ukazuje, jak NESCAFÉ® Dolce Gusto® umí – díky tomu, že se inspiruje skutečnou kreativitou – nabídnout opravdový prožitek z kávy, který jde daleko za hranice toho, co člověk očekává.

Kampaň „Kreativita zdokonaluje klasiku“ celosvětově zahájí will.i.am 30. srpna, kdy na 48 hodin „ovládne“ facebookovou stránku NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Během této doby bude will.i.am fanouškům dobré kávy postupně dávat nahlédnout do zákulisí natáčení a fotografování celé kampaně formou exkluzivního materiálu – jedná se v podstatě o upoutávku na brzkou premiéru reklamního spotu Ta proběhne na globální facebookové stránce a sociálních sítích NESCAFÉ® Dolce Gusto® 1. září 2016 v 10 hodin, a záhy, 2. září 2016, i v televizi.

Od 2. září mohou fanoušci shlédnout reklamní kampaň i online na https://www.facebook.com/dolcegustoczsk.
Více informací o nové kampani naleznete pod tímto odkazem: https://www.dolce-gusto.cz/