19. října 2017
 | 
Foto: Motor
Vydavatelství Bauer Media rozšiřuje své portfolio motoristických titulů o nový čtrnáctideník Motor. Vedle prestižních, lifestylově orientovaných měsíčníků SPEED a Top Gear tak Bauer přichází s populárním automagazínem pro širokou cílovou skupinu.

Publisherka projektu Etela Lukeš Fiantová říká: časopis Motor je zaměřen na běžné motoristy, kterým bude na 56 stranách každý druhý týden přinášet novinky ze světa aut, testy aktuálních modelů, servisní rady, pomoc při výběru nového i ojetého auta a další užitečné informace.“

„Na rozdíl od SPEEDu a Top Gearu cílící na motoristické fanoušky, jimž koluje v žilách benzín, je Motor určen zejména běžným motoristům, pro které je automobil především předmětem každodenní potřeby,“ dodává k novému projektu šéfredaktor Petr Horák.

První číslo časopisu Motor vychází 12. října s prodejní cenou 19 Kč.