23. srpna 2017
 | 
Foto: Shutterstock
Když s tím začnete a vydržíte, věřte, že po čase přiznáte, jak výrazně se změnil váš život. Najdete v sobě odvahu, vůli a radost!

Aerobik 1 800 kJ/hod

Cvičení při hudbě s instruktorem je dobré pro intenzivní hubnutí, obzvlášť pro ty, kteří začínají snižovat váhu. Je mnoho typů aerobiku – např. dance, kickbox, aqua-aerobik…

Běh 2000 až 4500 kJ/hod

Běháním zhubnete rychle, budete se udržovat v dobré fyzičce, zpevní se vám svaly na nohou. Není vhodné pro obézní lidi. Výhodou je, že můžete běhat bez zvláštního vybavení (chce to jen kvalitní boty), nevážete se na nikoho, jste na vzduchu, můžete vzít s sebou i psa… Běhejte tak půl hodiny třikrát týdně. Ze začátku prokládejte běh chůzí – tzv. indiánský běh.

Jízda na kole 3400 kJ/hod

Sport, který je vhodný i pro lidi s nadváhou. Tuky spalujete tak po 20 minutách, hubnete, posilujete nohy i kondici jako celek.

Kolečkové brusle 2000 kJ/hod

Brusle jsou dobré na zpevnění celé postavy. Vhodné jsou i pro lidi s nadváhou. Nezapomeňte na kvalitní ochranné pomůcky, abyste byli chránění při pádu.

Pilates cvičení 1200 kJ/hod

Cvičení vhodné spíše pro vytvarování postavy. Protahuje svaly, základem je cvičení na podložce v souladu s dýcháním.