Různorodost módních stylů prezentovaných na Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku se stále více promítá i do toho, jak designéři pracují se samotným místem konání přehlídky. „Děláme maximum pro to, abychom snahu pojmout přehlídku originálně, podpořili. Na nadcházející edici jsme kromě hlavní stage v 5. poschodí OD Kotva zajistili také exkluzivní prostory hotelu Four Seasons Prague a historický sál Lobkowiczkého paláce. Návrháři pak s pomocí svých partnerů rozšíří místa konání také o alternativní prostor DUP39 a karlínskou Hauch Gallery,“ říká ředitel MBPFW Lukáš Loskot.
Mimo Fashion Temple se své příznivce rozhodli zavést návrháři Zuzana Kubíčková a Jan Černý, kteří si originální prostory vyzkoušeli již v minulých edicích, dále Petra Balvínová, Lukáš Macháček a tvůrci projektu #jetovtobě od Vodafonu.
Jan Černý si pro představení nové kolekce vybral experimentální prostor DUP39. „Jiná lokace rovná se jiný zážitek z přehlídky. Nekonvenční, industriální vzhled a atmosféra někde mezi oprýskaným divadlem a podzemním atomovým krytem na mě při návštěvě lokace zapůsobila natolik, že jsem měl o místě konání své nové přehlídky hned jasno. Jsem moc rád, že se mi díky podpoře časopisu Elle tento záměr opravdu podaří uskutečnit,“ říká Jan Černý. Černého prezentace bude přehlídkové dny MBPFW zahajovat. V sobotu 23. března a stejně jako při minulé edici bude volně přístupná veřejnosti.
Mimo hlavní stage a přitom také v OD Kotva, a to v zásobovacích garážích obchodního domu, bude v neděli 24. března (14–21 h) k vidění instalace FUTURE FASHION by Vodafone. Ta navazuje na #jetovtobě FUTURE FASHION WORKSHOP z loňské zářijové edice MBPFW. Návrhářka Iva Burkertová, designérka Žil Vostalová a umělec Kryštof Brůha představí hi-tech kolekci, která vznikla v rámci výzvy projektu #jetovtobě od Vodafonu. Cílem projektu bylo spojit módu s technologií, a vytvořit tak kolekci budoucnosti. Výsledná kolekce nese název Audire Fluctus, což v překladu znamená „poslouchat vlny“. Tento koncept se zabývá detekcí a odstíněním elektromagnetického vlnění. Uživatel oblečení tak může vnímat skryté působení všech elektrických zařízení, může poslouchat město, bouři, polární záři nebo volání hvězd.