16. července 2018
 | 
Foto: Shutterstock.com
Spojení pohybu a vody je pro vaši figuru ještě efektivnější, než si myslíte! Co funguje úplně nejlépe? My to víme!

Paddleboarding

Jasným vítězem, pokud jde o spalování kalorií, je trendové pádlování vestoje na speciálním prkně – tzv. paddleboardu. Funguje opravdu úžasně – za hodinu spálíte až 700 kalorií! Výborně při něm totiž také zpevnít střed těla, tzv. core a vytvarujete svaly lépe, než v posilovně. Neustále totiž musíte být zpevněná a přitom když pádlujete, tak pěkně makáte. Také se při tom krásně opálíte!

Aqua-Zumba

Nový fitness trend kombinuje latinskoamerický taneční sport Zumba s klasickými aquagymnastickými cvičeními. Zumba je sice skvělá i normálně, ale ve vodě ještě zvyšujete její tréninkový efekt. Verze Aqua spaluje až 400 kalorií za hodinu! A mimochodem, vědci chválí dynamická cvičení ve vodě jako ta nejúčinnější cvičení, protože v relativně krátkém čase se při nich toho spálí fakt hodně!

Plavání

Klasika – plavání „prsou“ se vyplatí! Až 320 kalorií spálíte za hodinu. Posilujete tak celé tělo a zvyšujete svoji vytrvalost. Kromě toho je plavání dobré na záda a pro klouby, protože je ve vodě nepřetěžujete. Ale aby mělo plavání kýžený efekt, je důležité být v pohybu aspoň půl hodiny! 

Windsurfing

Za surfováním nemusíte jezdit k moři – ježdění na prkně s plachtou, kterou pohání vítr, můžete zkusit i u nás, třeba na Mácháči, v Pasohlávkách nebo na Nových Mlýnech. Za jednu hodinu jízdy spálíte 280 kalorií. Pokud však ze začátku budete padat do vody a pak z ní tahat těžkou plachtu, tak vám garantujeme, že to bude i mnohem více. Není to ale sport pro slečinky, tady se ukáže, jak odolná jste. Když vám pak ale vítr foukne do plachty a vy se rozjedete, nebudete chtít už nic jiného!