11. března 2018
 | 
Foto: Shutterstock.com
Poradíme vám cviky i co jíst!

Jídlo

Jídelníček na měsíc

Každý den si smlsněte na něčem, co obsahuje omega-3 mastné kyseliny. Semínka chia nebo lněná semínka rozpumpují váš metabolismus. Nezapomínejte ale ani na příjem proteinu, ohlídá stálou hladinu cukru a vy nebudete unavená.

Banán, burák, máslo, energie…

Rozmixujte 90 g ovesných vloček, 2 lžíce burákového másla, 4 lžičky chia semínek, 2 lžičky medu, jednu lžíci vanilkového proteinového prášku, 250 ml mandlového mléka a celý banán. Nechte do druhého dne uležet v lednici a užijte si lahodný doping!

Luxusní snídaně

Povařte 125 g quinoy (merlíku čilského) a 125 g nakrájené okurky a vložte do mísy. Přidejte 85 g na kostičky nakrájené petržele, 85 g zelené cibule, lžíci nasekané máty a lžíci piniových oříšků. Zalijte lžící řeckého jogurtu, 2 lžičkami olivového oleje a šťávou z půlky citronu. Podle chuti dosolte a můžete jíst!

Sexy smoothie

Do mixéru vložte 250 ml kokosové vody, čtvrtku avokáda, datli bez pecky, lžíci vanilkového proteinového prášku, lžíci nesolených oříšků kešú, lžíci kakaového prášku, půl lžičky mořské řasy (spiruliny) a trochu skořice a ledu. Pořádně promixujte a připravený drink ozdobte čerstvým ovocem.