9. srpna 2017
 | 
Foto: Shutterstock.com, archiv značek
Konečně vytoužená dovolená, jenže kde vzít energii, když jste vylezla z letadla celá rozlámaná? Vytáhněte z kufru plavky, zamiřte rovnou na pláž a střihněte si tenhle trénink.

Sexy most

Trénink na: Boky a nohy
1. Položte se na břicho, dlaně jsou na úrovni obličeje. Teď se nadechněte, zvedněte boky, propněte nohy a vytvořte obrácené písmeno V. Přitom se snažte se uvolnit krční oblast a vydržet po dobu tří nádechů.

2. Zhluboka se nadechněte a pravou nohu, kterou máte stále propnutou, zvedněte do vzduchu. Pravý bok by měl být výše než levý.

Mrštné koleno

Zapojíte hlavně: Ramena, paže a trup
1. V pozici z prvního cviku vydržte. Přirozeně dýchejte, trup natočte jemně do strany a zvolna pokrčte pravou nohu, která je nahoře. Pravé koleno pak přitáhněte k pravému nadloktí.

2. Nyní se zhluboka nadechněte a jemně se předkloňte. Zůstaňte takto po dobu tří výdechů a potom zvedněte nohu a vraťte se do výchozí pozice.