13. srpna 2017
 | 
Foto: Shutterstock.com, archiv značek
Při jednotlivých ásanách si úžasně vyčistíte hlavu a vlijete energii do žil. Co ale zkusit cvičení, které vás bude taky bavit?

Jakmile budete mít odcvičeno, dopřejte si celou sestavu ještě aspoň jednou.

1. Sexy zadek

Stoupněte si, nohy nechte u sebe a do každé ruky uchopte čtyřkilovou činku. Tu držte na úrovni hrudníku, měla byste mít navíc pokrčené ruce v loktech a dlaně by měly směřovat k prsům. Pokrčte kolena a pravou nohu natáhněte do strany. Špičkou se jemně dotkněte podlahy. Vraťte zpátky a dvacetkrát zopakujte na každou stranu.

Usnadnění?
Tenhle cvik je vlastně dřep na jedné noze a může se vám ze začátku zdát obtížný. Jestli si budete potřebovat odpočinout, pokrčenou nohu uvolněte a narovnejte.

2. Paže bojovnice

Zaujměte výchozí pozici jako u předchozího cviku. Levou nohou udělejte krok dozadu a končetinu propněte. Druhou pokrčte do úhlu 90 stupňů, koleno byste měla držet přesně nad kotníkem levé nohy. Vytočte boky, ramena a levou nohu směrem doleva. Paže visí podél těla, ovšem dlaně míří ven. Vydechněte, pokrčte ruce a činky tlačte k ramenům. Nadechněte se a otočte. Proveďte pohyb dvacetkrát a nakonec vyměňte strany.

Nepřepínejte se
Snažíte se vytočit v bocích silou? To je špatně! Řiďte se svým vlastním tělem, buďte přirozená.