3. října 2018
 | 
Foto: Shutterstock.com, archiv značek
Končíte s během, protože nevíte co na sebe? Je to jednoduché!

Sledujte teplotu

Vždy, když váháte, co na sebe, tak se řiďte jednoduchým pravidlem oblékat se tak, jako by bylo o deset stupňů více. Když se totiž rozběhnete, tělo se zahřeje a bude vám teplo. Proto je zbytečné toho na sebe navlékat příliš moc.

Dbejte na funkční materiály

I na podzim je důležitý výběr materiálů, které odvedou pot od těla a zanechají vás v suchu. Takže žádná bavlněná trička, která když se namočí, tak chladí. To byste se hned nachladila. Pokud je například deset stupňů, vystačíte si s trikem s krátkým rukávem, lehkou větrovkou a dlouhými legínami.

Pozor na ruce, kotníky a uši

Když teploty klesají, dbejte, abyste měla zakryté kotníky, jinak pak můžete mít problémy s achilovkami. Skvělé jsou kompresní podkolenky. Udrží chodidlo v teple a také zaručí, že vás při výkonu tolik nebudou bolet svaly. Účinek kompresek ale pocítíte u běhů od deseti kilometrů výše a vybírejte si jen ty značky, které se na kompresi zaměřují. Na uši si dejte funkční čelenku a pokud vás chladí prsty u rukou, noste lehké rukavice také z funkčního materiálu.