26. března 2018
 | 
Foto: Shutterstock.com, archiv značek
Když se budete řídit těmito radami, cvičení si zpříjemníte.

1. Pijte dostatek tekutin i během cvičení.

2. Při cvičení se hodí potítko a ručník, průběžně stírejte pot z čela, tváře i rukou. Druhý ručník se vám bude hodit při cvičení na nářadí a podložkách či posilovacích strojích.

3. Používejte antiperspirant, zabráníte vzniku nepříjemného zápachu při pocení.

4. Vyplatí se investovat nejen do kvalitní kosmetiky, ale také do sportovní obuvi. Tlumí nárazy a chrání klouby, důležité však je, pořídit si obuv určenou pro danou sportovní aktivitu (běh, aerobik, tanec…).

5. Noste funkční oblečení (trička, kalhoty, ponožky, bundy) budete se po celou dobu cvičení dobře cítit. Speciální oblečení odvádí pot od pokožky, zajišťuje maximální ventilaci a udržuje u těla optimální množství tepla.

6. Nechoďte ven s vlhkými vlasy, vlasy schnou déle, než si možná myslíte. I po skončení fénování jim trvá pár hodin, než budou skutečně suché. Zejména v zimním období jim hrozí, že se polámou a jejich struktura se naruší.