1. července 2018
 | 
Foto: Shutterstock.com
Chcete, aby pohyb přinášel výsledky? Nepodceňte přípravu!

Najíst se

Dát tělu energii před cvičením je důležité. Velké hlavní jídlo byste si však měla dát maximálně dvě hodiny předem. Pokud máte hlad, dejte do hodiny před tréninkem proteinovou kaši nebo si zakousněte proteinovou tyčinku. Skvělý je i banán, ale stačí ho půlka.

Hydratovat se

Pokud celý den před cvičením málo pijete, uvidíte, že nebudete mít dostatek energie a budete unavená. Neznamená to vypít těsně před cvičením hodně vody, ale pít po malých dávkách už od rána. Pokud si dopřáváte hodně kávy, tak množství vody zdvojnásobte. Na cvižčení si s sebou si berte i láhev s pitím a doplňujte tekutiny.

Chytře se nalíčit

Vzdávat make-upu se nemusíte ani při pohybu. Pokud víte, že se hodně potíte, volte krémová líčidla, která mají mastný základ a pot jim neuškodí. Řasenku doporučujeme používat voděodolnou nebo na svoji klasickou aplikovat speciální voděvzdornou bázi, která zamezí, aby se řasenka roztekla. Pokud si od potu otíráte obličej a jste nalíčená, tak jen doteky ručníku pot jemně odsávejte. Když budete ručníkem po pleti kroužit, budete jako klaun.

Nechat kůži dýchat

Před cvičením je lepší nechat pokožku bez péče – bez tělových mlék, krémů a olejů. Když se totiž potíte, uvidíte, že příjemnější bude neošetřená pokožka. Natřít se pak můžete hned po sprše.

Smířit se s pocením

Mnohé ženy těsně před tím, než začnou cvičit, aplikují na celé tělo velké množství antiperspirantů a deodorantů. Chápeme, že se chcete cítit svěže, ale tělo při výkonu pocení potřebuje a pot stejně nikdy vábně nevoní. Navíc umělé materiály z oblečení a pot, to není ideální kombinace. Takže určitě tyto přípravky používat, ale s mírou a nejlépe ihned po sprše.