1. září 2018
 | 
Foto: Shutterstock.com
Je mnohem účinnější a zábavnější, než plno jiných cvičení!

Zlepšuje fyzičku

Jen zkuste pět minut snožmo skákat v kuse a garantujeme vám, že budete pěkně zadýchaná a červená. Není to nic snadného – do tohoto pohybu zapojujete ruce, nohy a i břicho. Výborně při něm posilujete také kardiovaskulární systém, takže budete mít i zdravější srdce. Důležitá je ale pravidelnost.

Pomáhá hubnout

Pokud se snažíte ztratit kila, tak se skákáním přes švihadlo to půjde snadno, protože lépe pálí kalorie než jiné oblíbené sporty – více, než třeba aerobik nebo běhání. Navíc u skákání nemusíte trávit tolik času. Je až k nevíře, že za kratší dobu toho spálíte o mnoho více.

Působí proti celulitidě

Při přeskakování posilujte celé dolní končetiny na přední i na zadní straně, zadek a také zrychluje lymfatický systém. Díky tomu se lépe z těla odstraní škodlivé látky a to působí také proti vzniku celulitidy nebo k jejímu vyhlazení.

Vylepšuje koordinaci

Aby byl pohyb plynulý a správný, musí horní i dolní polovina těla dobře spolupracovat, takže se nohy i ruce učíte spolu sladit.  A to není všechno, skákáním si vylepšujete také správné držení těla a rovnováhu.

Je to zábava

Skákat přes švihadlo je tak zábavné a návykové! Není to vůbec nuda. Stále je co zlepšovat. Nejprve třeba počet přeskoků, pak učení se novým skokům a novým choreografiím. Navíc můžete třeba v partě i soutěžit, kdo je lepší.