14. května 2018
 | 
Foto: Shutterstock.com, archiv značek
Proč? Protože jsou jiné, skvěle formují postavu a hlavně se u nich nebudete nudit! Slibujeme, že zaujmou i ty z vás, kterým při slově posilovna vyskočí osypky.

Jízda na longboardu

Co teď frčí mezi cool holkama? No přece jízda na longboardu aneb „dlouhém prkně“. Jak se liší od klasického „skejtu“ a proč je tak báječný? Je delší (standardně 85 – 120 cm), má větší a měkčí kolečka a vypadá v podstatě jako zmenšenina surfu na čtyřech kolečkách. Tak taky původně longboard vznikl. Proč dát tomuhle sportu šanci? Prvním kladem je, že jste na vzduchu, během jízdy pak zapojuje téměř veškeré svalstvo, jak se snažíte udržet balanc a směr, a při odrážení taky posilujte nohy a hýžďové svaly. Navíc pokud u něj vydržíte, velmi pravděpodobně se stanete součástí komunity a najdete si nové přátele.

 

Paddleboard

Další prkno, které vyžaduje určitou dávku šikovnosti, je tolik oblíbený paddleboard, který můžete vídat i na českých řekách a rybnících. Pádlování na prkně prověří nejen vaši rovnováhu, ale i kondičku, ona to totiž není taková sranda, jak se může třeba na první pohled zdát. Kromě toho je paddleboard také super zábavou a zdrojem adrenalinu.

Aero jóga

Nebaví vás klasická jóga, nebo chcete svá jógová cvičení posunout na další úroveň? Pak byste měli zbystřit, přichází totiž aero jóga, které je vše, jen ne nudná. Jedná se o nejmladší větev jógy, při které ke cvičení používáte speciální měkký šátek (síť), do kterého se v různých pozicích zavěšujete. Při aero józe si nejen užijete zábavu, ale zároveň ulevíte svým zádům a krční páteři. Zkusíte to?

Aerial Hoop

A ještě jednou hurá do vzduchu, tentokrát na kruhu. Aerial Hoop je spíš než cvičení komplexní spojení akrobacie, tance, trochy umění a trochy sportu. V tomto stavu beztíže si procvičíte a posílíte veškeré svaly (i ty, o kterých jste nevěděly, že je máte), vaše tělo bude flexibilnější a zlepšíte si i koordinaci. Je to sice náročnější aktivita, ale rozhodně minimálně za vyzkoušení stojí.