2. července 2018
 | 
Foto: Shutterstock.com
Aneb dodejte své pleti vláhu!

Nejen v létě je potřeba dodržovat pitný režim a dodávat organismu dostatek vláhy. A nemusí to nutně být jen pitím vody, hydratovat můžete i díky chytře složenému jídelníčku! Vybrali jsme pro vás pět potravin, díky kterým dodáte vláhu nejen své pleti.

Salátová okurka

Okurková sezóna je tady, tak proč si ji neužít? Okurka je skvělou součástí letního jídelníčku, protože v sobě má 95 % vody! Kromě toho je také bohatá na draslík a další minerály a samozřejmě i vitamíny. A protože obsahuje minimum kalorií, je naším velkým favoritem pro letní dny.

Vodní meloun

Meloun v našem seznamu prostě nemůže chybět! Neznáme žádnou jinou potravinu, která tak evokuje léto, teplo a prázdniny. Meloun obsahuje až 91 % vody! A i když je sladký, je stejně jako okurka nízkokalorický! Naopak je ale skvělým zdrojem vitamínů A, B, C, betakarotenu, minerálů (hořčík, draslík) a vlákniny. Kromě posílení imunity také pomáhá s detoxikací organismu. Je třeba dodávat, jak skvěle chutná?