8. září 2017
 | 
Foto: Getty Images
A je to venku!

Pětadvacetiletá Selena Gomez patří k nejpopulárnějším zpěvačkám světa. Kromě toho je také herečkou, filmovou producentkou, modelkou, módní návrhářkou, businessmankou, a v neposlední řadě influencerkou, jejíž názory poslouchají desítky milionů lidí po celém světě.

I přesto, že Selena trpí vážnou autoimunitní nemocí Lupus, drží se ve skvělé formě. K tomu jí také dopomáhá osobní trenérka Amy Rosoff Davis. Ta se teď rozpovídala o tom, jak Selena jí!

Selena o sebe pečuje, každý den má mraky povinností, a tak vydá hodně energie. Nemusí se tak hlídat tolik jako běžní smrtelníci, kteří třeba celý den prosedí u počítače. Je navíc i aktivní, ráda sportuje a chodí pravidelně tancovat. Základem je pro ní vyvážená, rozmanitá strava s dostatkem živin, vitamínů a minerálů.

Amy tak říká, že každý den je u Seleny jídelníček trochu odlišný. Přesto se však pokusila shrnout nějaký „modelový“:

Snídaně:

  • smoothie
  • toast/bagel s avokádem nebo sýrem, trochou olivového oleje  soli
  • jablko, nakrájené na plátky

Oběd:

  • kuřecí salát NEBO krůtí sendvič NEBO tacos NEBO rýže a fazole

Svačiny:

Jak už Amy zmiňovala, Selena jí prostě všechno, takže její svačiny příliš do žádných fitness jídelníčků nesedí. Jí prostě to, co má ráda…

  • někdy kyselé okurky, jindy popcorn nebo tortilla chipsy, jednoduše nic extrémně zdravého a jídelníčkově vhodného!
  • jednou týdně Big Mac, který má moc ráda!

Večeře:

  • nějaká ryba, nejčastěji losos se zeleninou NEBO kuře a těstoviny NEBO mexické jídlo