25. dubna 2018
 | 
Foto: H&M
Jedinečná limitovaná kolekce se blíží... PŘIPRAVTE SE!

Módní návrhář Jeremy Scott, kreativní ředitel značky MOSCHINO, který je pověstný svou provokací a vysmívání se luxusu a konzumu, jehož kolekce byly inpirovány například řetězcem rychlého občerstvení McDonalds, vypůjčil si logo Coca Coly a niť nenechal suchou ani na panence Barbie, chystá něco velké.

A co to bude? Jeremy se stal autorem tolik oblíbené limitované kolekce švédské značky H&M! Ano, čtete správně, opravdu se můžete těšit na luxusní módní kousky za „hmkové“ ceny!

Krásná Gigi Hadid, oblíbená modelka a dobrá kamarádka Jeremyho, je hlavní tváří kolekce. Celé tajemství bylo odhaleno na výroční MOSCHINO party na festivalu Coachella v Kalifornii a o půlnoci při živém odvysílání na @hm. Jeremy a Gigi měli na sobě první kousky z nové kolekce MOSCHINO [tv] H&M. Ta bude plná života, hravosti a humoru, díky čemuž je tato módní značka v současné době jednou z nejoblíbenějších. Jeremy navrhl pro H&M kousky jak pro ženy, tak i pro muže. Nebude chybět ani celá řada zajímavých doplňků a navíc i několik překvapení.

„Jsem kolekcí MOSCHINO [tv] H&M skutečně nadšený! Mojí celoživotní prací je spojování lidí prostřednictvím módy a díky této spolupráci mohu oslovit ještě více lidí než kdy dříve,“ říká Jeremy Scott

My už se limitované kolekce MOSCHINO [tv] H&M  nemůžeme dočkat!