Módní návrhář Jeremy Scott, kreativní ředitel značky MOSCHINO, který je pověstný svou provokací a vysmívání se luxusu a konzumu, jehož kolekce byly inpirovány například řetězcem rychlého občerstvení McDonalds, vypůjčil si logo Coca Coly a niť nenechal suchou ani na panence Barbie, chystá něco velké.
A co to bude? Jeremy se stal autorem tolik oblíbené limitované kolekce švédské značky H&M! Ano, čtete správně, opravdu se můžete těšit na luxusní módní kousky za "hmkové" ceny!
Krásná Gigi Hadid, oblíbená modelka a dobrá kamarádka Jeremyho, je hlavní tváří kolekce. Celé tajemství bylo odhaleno na výroční MOSCHINO party na festivalu Coachella v Kalifornii a o půlnoci při živém odvysílání na @hm. Jeremy a Gigi měli na sobě první kousky z nové kolekce MOSCHINO H&M skutečně nadšený! Mojí celoživotní prací je spojování lidí prostřednictvím módy a díky této spolupráci mohu oslovit ještě více lidí než kdy dříve,“ říká Jeremy Scott
My už se limitované kolekce MOSCHINO [tv] H&M nemůžeme dočkat!