17. listopadu 2016
 | 
Foto: Shutterstock/magicinfoto
Když se hýbe, prý potřebuje, aby to mělo švih a dynamiku.

CVIČEBNÍ PLÁN
Brzy po porodu prvního dítěte se svěřila do rukou osobního trenéra Michaela Olajideho jr., spoluzakladatele slavného newyorského Aerospace High Performance Centre. „Tady zapomeňte na klasické mučicí posilovací nástroje, vychází se tady z předpokladu, že hlavní sílu má každý v sobě, ve svém těle. Fitness tady je kombinací tréninku vrcholového sportu a úžasné péče o duševní rovnováhu – je tu spa a další možnosti relaxace, což po zátěži považuji za klíčové,“ říká Adriana. Také se věnuje dvakrát týdně hodině pilates a největší slabost má pro box v ringu, na který zajde pětkrát týdně. Ráda i plave a rekreačně běhá.

DIETA
Když zrovna nemá před focením, jí prý přiměřeně a občas jí to ujede k hodně nedietním pochutinám. Před přehlídkami pár dní vůbec nejí pevná jídla, jen pije – džusy, smoothie, minerálky. Čtyřiadvacet hodin před akcí nejí ani nepije nic. „Existují jistě i méně drastické metody,“ směje se Adriana.

MAKE-UP A PÉČE
Čím výraznější řasy, tím líp! Bez dvou až tří vrstev černé řasenky ji prý sotva někde uvidíte.