3. července 2015
 | 
Připadáš si jako uzlíček nervů a nestíháš? Tady je 5 rad, jak zatočit se stresem :)

1. Udělej si pauzu

I když jsi ve stresu a máš pocit, že nestíháš, udělej si malou přestávku – třeba k navštívení svých oblíbených stránek na netu. Studie prokázaly, že občasné desetiminutové pauzy, při nichž brouzdáš na netu, Instagramu nebo YouTube zvyšují soustředění a produktivitu.

2. Vezmi si do ruky mobil

Místo toho, abys BFF ve zprávách popsala všecha svoje trápení, radši mu/jí rychle zavolej. Studie Wisconsin-Madison univerzity prokázaly, že hlas kamaráda může snížit stres!

3. Nalakuj si nehty

Sedni si a dopřej si manikúru. Opakující pohyb totiž může být uklidňující – a navíc pak budeš vypadat skvěle!

4. Vypoť to

Dostaň stres ze sebe tím, že si zajdeš s kámoškou zacvičit, nebo se zbav negativní energie boucháním do boxovacího pytle. Nebo si nandej sluchátka na uši a běž se proběhnout!

5. Protáhni se

Uvolnění těla uvolňuje tvou mysl. A proto je jóga skvělým bojovníkem proti stresu. Pokud ale na něco takového nemáš čas, pak se alespoň jednoduchými pohyby krátce protáhni. Ani nemusíš vstávat ze židle! Stačí, když jen protáhneš ruce vysoko nad hlavu a nakloníš se na každou stranu. Pak protáhni i hlavu tím, že jí budeš hýbat doleva a doprava, nahoru a dolů.